Monday, September 28, 2009

Kenangan Rayaku...SYAWAL 1430H

1 Syawal (ahad)
balik semayang raye tros tdo...huhu beraya atas katilje...tula buat kerja berat sangat..kan da demam..huhu n hari 1st da wat rumah terbuka...

2 Syawal (isnin)
mula menerima kunjungan saudara mara..al maklumla rmh ayahpon da mcm 'kampong' da..n mula beraya ke rumah kwn2..tp hanya berdua je...ngan nash...

3 Syawal (selasa)
mega raya...kuar rumah kol 9 pg lbey balik rumah semula kol 730 mlm..dengan 11buah rmh ku pergi...konvoi yg bes...masing2 dapat gelaran baru...
aku- jadi pipi (huhu sape sangka mak aku yg bg )
ainina- aina
anuar- jd danial teros...
ahnaf- ustad??!!!
ikhwan- em camanela mu ni bley jd abg 'aina' plok..
tp yg pling bes...las rumah ttbe jd reunion tadika..wah very miss cikgu pah (cikgu tadika tu)...

4 Syawal (rabu)
beraya ke rumah cikgu aminah n cikgu din..tgh2 g melantak spegeti kat rumah ana...yg agk mengejutkan cikgu din (bekas pengetua SMKKGB) menyatakan kesudian n kesediaan tuk bertanding plihanraya...wah...jd la pemimpin yg adil n taat kpda Allah..amin

5 Syawal (khamis)
teman kwnku ke bandar tuk shoping sbb dia nk fly Uk tp emm tepaksa balik awl..da prob sket...btw aku ari tu n whole fmily kene diarhea huhuhu...

6 Syawal (jumaat)
pas jumaat smpat g 2 rmh terbuka kwnku...yg pling mengemosikan...mlm tu g hantar kwnku kat epot..slpas 3bulan cuti akhirnya kene fly balik UK smule..katenye da xblik da pasni sampai end of course...btw smpat menadah tangan doa rabitah..moga yg hadir mlm tu ke mane je anda berada hubungan kita akan tros dieratkan...n smpat pesan tuk jaga solat n bykkan berdoa...n juga smpat msj dia..klo rndu kwn2 kat sni doakanla kesejahteraan mereka..hrp2 mu dptla msj tu ek..tp xsempat tgk dia g aku da kne balik tuk hntar kkk aku ke stesen bas...em yg bes abg aku blnja mkn time2 hehe ape lg makanla wey...

7 Syawal (sabtu)
aku xkuar mane2..sbb mlm tu aku da nk balik UM smula...tp ramai2 aku yg las balik..adik, kkk n abg2 aku da blik awl lg...huhu sdeynye bile tgk mak n ayah termenungje ari tu..yela tgl berduaje kat rumah..huhu

8 Syawal (ahad)
kembali ke kehidupan biasa..as med student, campus life dll...tata my holiday..tata ma raye..slmt menyambung perjuangan kekawan...

erk..mane buku2 n nota2 aku...waaaaaaa

No comments:

Post a Comment